Ukrayna’da 1.bölüm

6 Haziran 00.35 de uçağım Odessa havalimanına indi. Kalacağım arkadaşlar gece havalimanında yatma biz sana taksi ayarlayacağız demeleriyle Ukrayna’da ki günler güzel başladı. 3 dolar gibi bir ücret karşılığı arkadaşların evine gittim. Güzel bir vejetaryen yemekle beni karşıladılar. Sabah makarna ve annemin yaptığı poğaçalar ile kahvaltı yaptık. Nereleri gidip görmem gerektiğine karar verildikten sonra yola çıktık. Hat almama yardımcı oldular sonra onlar işlerine gitti ben ise Odessa’yı tanımaya. Ertesi gün ise Odessa’da bulunan partizanlara ev sahipliği yapan Avrupa’nın en uzun yer altı şehrine sarhoş bir arkadaş ile indim. Biraz alkollü olmasından mı yoksa gerçekten var olmasından mı bilmem ama Sovyetler Birliğinden kalma gizli laboratuvarlardan bahsetti. Bazılarını kendisi görmüş. Bir dahaki buluşmamız da eğer gerçekse bunları gösterecek. Odessa’da birkaç gün geçirdikten sonra 15 saatlik bir tren yolculuğu ile Zaporizhzhia’ya vardım. Şehre ait en güzel yer adası bu nedenle bisiklet ile tüm adayı gezdim. Şehir o kadar da güzel değil ama fazla yabancının olmaması Ukrayna’nın gerçek yüzünü görmemi sağladığı için 4 gün de burada kaldım. Buradan Kharkiv’e geçtim. İlk günümü müzik festivaline katılarak geçirdim. Burada da 4 gün kaldım ve Ukrayna yemeklerini tattım, sovyetlerden kalma eserlerini ziyaret ettim. Ara sokakları gezmek beni Ukrayna’yı daha da iyi tanımamı sağladı. 4 günün sonunda Kiev’e geldim. Şahane burası burayı o kadar sevdim ki galiba 10 gün kaldım. Burada masaj ve enerji çalışmaları yapmaya karar verdim ve bazı kişilere yemek ve kalmak şartı ile seanslar yaptım bazılarına cüzi miktarda para almak için.. Yakında Belarus’da olacağım. 4 veya 5 gün kaldıktan sonra Ukrayna’nın diğer bölgelerine gideceğim.